Sunday, February 21, 2010

aKu dAn bLoG.....

orait..tujuan sebenar aku wat blog nih adalah disebabkan oleh bos aku..pada waktu itu, dia nak menulis blog..so dia menanye aku macam sume orang..aku pon x bape nak tau pasal blog nih..so aku mule la pakai ape yang aku ade..INTERNET..kebetulan pulak mase tuh free..skang pon free gak..mintak2 free sampai bebile..ok ape td..ermm...aku pon jupe la yg blogspot nih..of kos la nnt dia tye camne nak pakai..so dengan tak semena - menanye aku pon try la wat aku nyer blog..blog ni la..rupenyer kacang je skang nak wat blog..pastuh..dua tiga ari pastuh..bos aku tanyer la kat aku pasal blog nih..aku ngan cekapnye menerangkan sume2 yang aku baru blaja..beberape jam lepas tuh blog bos aku pn siap...dia ngan tersenyum lebar menyebarkan berita mengenai blog dia yang baru tuh..aku pn senyum jugak la..aku hebat..haha..lepas tuh..aku mule la experimen sume2 yang blog tuh leh wat..kebiasaannye nnt dia tye lg..namun sangkaanku meleset..dia nak bende yg takder dlm tutorial..camne nih..tp xpe..satu ari aku search..search..search..pakai yahoo..google..dan lain lain..sehingga la dia lupe..huhu..lps2 tu aku maken sebok ngan keje pejabat menyebabkan dia pn turut sebok..mase tu je nak memblog pn..skang dah takder dah..same la cam aku..tu yang banyak gambo snapang ape bagai..tp skang aku dah stat nak menulis blog..knape..tuh aku xtau..mgkn sbb takde keje..tp aku rase sebab utama aku tulis bende2 nih sbb tunang aku suruh..huhu..ye baek lah..

0 comments: